dijous, 30 d’octubre del 2008

Pantxi, pots jugar aquest dissabte??? ;)

“Jo encara tinc “agulletes” a les cames (no és conya)”

“L’Anna treballa, no puc anar”

“Jo continuo fent de papa canguro i no podré venir als partits”

“aquest cap de setmana igual treballo”

“la nena està malalta, no puc”

“doncs per seguir el costum jo tampoc podré”

Nengss, sóc més que dubte pel partit.
Tinc un refredat de l’hòstia i no sé si estaré recuperat pel dissabte

“Des de divendres que estic a casa amb un gripazo que tomba d’esquenes. El metge m’ha dit que tinc per una setmana. Així que no sé com estaré dissabte”

“El más mejor defensa de Crepi tampoc podrà venir aquest dissabte”

“marxem fóra”

“Han convidat a l’Aina, i a nosaltres de retruc, a una puta festa d’aniversari a un putu chiqui parck” (i jo sóc un calzonazos i tinc que anar en comptes de jugar amb vosaltres, a les dutxes és clar) això és collita pròpia ;)


A CASCAR-LA!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

Xavi ha dit...

Ke kabrrrooonnnnnnn!!!!!! ;-)