dilluns, 20 d’octubre del 2008

Joan, pots jugar aquest dissabte??? (i segur que en falten) ;)


“encara tinc una lesió al peu i no puc arriscar”

“Ahir vaig anar a córrer a prop de la carretera de les i vaig tornar caminant i mig coix. Se'm va com sobrecarregar el genoll esquerre. No sé què tinc però serà millor que descansi uns dies”

“Disculpeu que m'adormís (com deuríeu intuir) el dissabte”

“encara estic una mica refredat”

“Aquest dissabte gairebé segur que no podré venir, perquè estic encostipat, i porto una sopa a sobre important”

“Avui he anat al traumatòleg per mirar-me una antiga lesió del genoll, que últimament m'estava fent la punyeta. M'haurà de fer una resonància magnètica, però ja m'ha dit que o tinc un trencament de menisc o bé una inflamació.Fins que no tinguem el resultat no se sabrà què m'haig de fer, però ja m'ha dit que m'oblidi del futbol fins llavors”

“haig de fer mil coses relacionades amb el nen”

“si finalment puc venir serà a mig gas, perquè ahir vaig patir una intoxicació amb l'ou de la truita que vaig menjar per esmorzar, i les he passat putes”

“encara em fa mal un cop fort que vaig rebre a la cama”

“em fa una mica de mal el genoll, i segons com estigui dissabte no vendré”

“Marxo tot el cap de setmana fora”

“anar a fer una ascensió hivernal, el Puigmal (2.913m), i va anar molt bé, guapíssim, però vaig tornar amb un dit d'un peu una mica tonto, i encara no puc jugar”

“Jo hauré de descansar unes 3 o 4 setmanes de fer esport, segons un traumatòleg que em va dir, més o menys, que tenia una sobrecàrrega d'un os d'un peu”

“M'han tret una piga de la cama, i tinc punts de sutura. No m'esplaiaré més”

3 comentaris:

Anònim ha dit...

La de l'ou de la truita és definitivament la guanyadora...

Anònim ha dit...

jo no tinc la culpa d'aquell dissabte, el Joan es va anar de farra, sóc innocent ;)

Anònim ha dit...

jajajajajajajaja.... Feia temps que no reia tant!!!!! Felicitats!!!!