dimecres, 22 d’octubre del 2008

Carles, pots jugar aquest dissabte???? ;)


“tinc mal de coll i no sé com estaré dissabte” (dilluns abans del partit)

“començo a estar mig afònic i em segueix el mal de coll que segurament derivarà en un fort encostipat”

“l'encostipat ja estava baixant al pit i tenia molèsties rollo bronquitis”

“em vaig donar un cop bastant fort a la canyella (espinilla) i no sé com estaré dissabte. Aquests cops duren moltíssim i molesten molt, no asseguro la meva presència”

“jo no vindré a jugar dissabte, continuo amb problemes a la cama i ara al bessó”

“jo no crec que vingui em va fatal l'horari”

“Demà divendres vaig al pneumòleg i si em diu que descansi doncs em perdré el partit”

“he agafat una grip de la ostia i no sé com estaré dissabte”

“jo no estic per aguantar tot el partit”

aquest dissabte passat em vaig tornar a adormir

espero que siguem canvis que no puc aguantar tot el partit

“Ahir vaig estar tot el dia amb mal de panxa i vaig vomitar 2 cops, avui estic millor però encara tinc molèsties, i també tinc una molèstia al bessó i no sé si és d'un cop o és alguna contractura o alguna cosa semblant...”

“jo necessito dosificar-me, diuemnge tinc un altre partit”

“Fa una setmana que em vaig fer el suposat esquinç o distensió, i estic millor però ni molt menys bé del tot, encara tinc massa molèsties i pujar i baixar escales em tiba bastant, algú ha tingut una lesió semblant?”

“ho sento molt però demà no vindré, ahir tenia febre i avui no estic massa fi”

“no estic lesionat, o sí, no ho sé encara. Tinc molèsties al taló d'aquil.les”